کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با اپلیکشن loklok با دوستانتان در ارتباط باشید

اپلیکشن loklok (لوک لوک) به شما این امکان را میدهد که با دوستانتان از طریق صفحه قفل دستگاه آندرویدی خوددر ارتباط باشید. شما می توانید نوشته ای بنویسید یا نقاشی ای بکشید و یا عکسی گرفته و آنها را به دوستان خود بفرستید تا زمانی که قصد باز کردن صفحه قفل را داشتند آن را ببینند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شاید اپلیکشن های پیام رسان تلفن همراه به نقطه ی اشباع و اشتراک رسیده باشند اما این بدان معنا نیست که جایی برای اپلیکشن های از این قبیل نیست!

loklok چگونه کار می کند:

با قرار دادن loklok به عنوان صفحه قفل  پیشفرض دستگاه خود با دوبار ضربه زدن روی صفحه این اپلیکشن فعال می شود یا با کشیدن صفحه به بالا می توانید بطور عادی از تلفن خود استفاده کنید.

 اپلیکشن

برای کشیدن نقاشی مورد نظر خود می توانید با یک انگشت اینکار را انجام دهید و برای پاک کردن آن کافیست دو انگشت خود را روی صفحه گذاشته و انگشتان خود را به سمت بیرون باز کنید.

 اپلیکشن

در این اپلیکشین تعدادی ابزار وجود دارد که یکی از آنها در نوار پایین شما را مستقیما به دوربین یا گالری عکس هایتان هدایت میکند و شکل پلت نقاشی در بالا گزینه های انتخاب نوع قلم، حجم نوک قلم و رنگ آن، در اختیار شما قرار می دهد و در آخر، سه نقطه موجود در نوار پایین امکان اشتراک گذاری ویا دعوت دوستان به گفتگو فراهم شده است و تیک وسط این نوار جهت ارسال مورد استفاده قرار می گیرد.

اپلیکشن

به عبارت دیگر loklok یک تخته سفید سینک است که اشتراک گذاری نوشته ، عکس و یا نقاشی را بین دوستان یا هر کس دیگری را بدون اینکه آنها قفل صفحه دستگاه آندرویدی خود را باز کنند، آسان می کند. سازنده ی این اپلیکشن گیلرمو لندین  که به عنوان کارگردان در زمینه تجربه کاربر در Kwapecamp مشغول است توضیح می دهد:

ایده ی اولیه اپلیکشن این بود که برای پیام رسانی کاربر با تلفن خود در تعامل باشد و رویکرد ایجاد loklok گامی در زمینه آزمایش کردن اپلیکشن پیام رسانی فراتر از عرف اپلیکشن های موجود بوده است ومن کنجکاو بودم که ببینم می توان از صفحه قفل تلفن به عنوان کانال ارتباطی استفاده کرد یا خیر.

شکل اولیه و اصلی  این آزمایش بر پایه یک ویجت و HTML5 canvas توسعه یافت. پس آن گیلرمو گروه کوچکی را بصورت اختصاصی  برای کار روی این اپلیکشن فراهم کرد.

درباره امنیت این اپلیکشن باید گفت که loklok تنها آخرین عکس از هر گروه را روی سرور خود نگه می دارد و زمانی که شما صفحه را پاک می کنید آن عکس نیز برای همیشه از روی سرور پاک می شود. در هر صورت به نظر می رسد که این اپلیکشن مانند  دیگر اپلیکشن های این چنینی باشد که بدلیل بسته بودن سیستم عمل آی او اس تنها روی دستگاه های اندرویدی عرضه  شود.البته تیم loklok در حال ساخته نسخه ای از این اپلیکشن برای آی او اس با تکیه بر ویژگی های اضافه شده به آی او اس ۸ هستد که قطعا به دلیل گفته شده در بالا مانند نسخه ی آندرویدی آن نخواهد بود.

این اپلیکشن در ماه های اخیر بصورت خصوصی و پنهان عرضه شد ولی اکنون امکان دریافت این برنامه در فروشگاه گوگل پلی برای عموم فراهم شده است. لازم به ذکر است که این اپلیکشن هنوز در نسخه بتا قرار دارد.برای دریافت این اپلیکشن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دریافت کنید از

GOOGLE PLAY
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22128 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/25 تعداد مشاهده: 1995
سافت گذر